Slapparsöndag

Idag har jag min sista ”riktiga” slappardag innan terminen börjar. Jag kommer ju såklart att kunna göra annat än att plugga när terminen är igång, men nu är det sista dagen jag kan göra ingenting utan dåligt samvete, hehe.

Har kollat på sju Gleeavsnitt, stickat lite, ätit lite korv och druckit Proviva mango. Tänker nog fortsätta med det ett tag till.

En av mina favorit-Gleelåtar är Don’t you want me. Som jag sagt tidigare så är det typ den töntigaste och klyschigaste serien någonsin (näst efter One Tree Hill <3) men det är det som gör den bra. Och låtarna. Och att man slipper tänka och koncentrera sig.

Kommentera

