Berns asiatiska

Igår började vi med en fördrink hos H och B och sedan åkte vi in till Berns där vi skulle äta middag på deras asiatiska restaurang. Det hela började med en otrevlig människa i garderoben som inte verkade skitnöjd över sitt jobb. Men när vi väl satt oss och fått in lite mat så blev det mycket bättre. De kom in med rätter där alla fick en bit var ungefär, och sushin som inledde middagen var sjukt god! Okej, allt var jättegott. Som avslutning fick vi in det här efterrättsfatet med en massa (mer) gott. Jag blev jättemätt.

IMG_1664

Jag hade aldrig varit på Berns innan så det var lite kul att se hur det ser ut inne. Superfina lokaler och gigantiska kristallkronor i taket. Jag sa till Emil att vi borde skaffa en, han undrade hur jag tänkt få in den i lägenheten. Det kan man lösa. Slå ut en vägg eller två.

Efter middagen gick jag, Emil, H & B och tog en drink på Nobis hotell som också hade en ascool lounge! En innergård med tak skulle man kunna säga. Och runt omkring antar jag att rummen till hotellet ligger. Himla fint var det! Det var helt enkelt en jättetrevlig kväll.

StockholmNobisHotel2

(Bild härifrån)

Kommentera

