Frälst!

Som många av er vet så snöar jag in på saker. Nu har jag alltså helt fastnat i det här med att göra figurer i lera. Måste lära mig! Hade det varit en vanlig vardag och jag varit hemma i Uppis hade jag direkt tagit järnhästen ner på stan för att köpa saker som behövs. Vet att jag spenderat lite för mycket pengar den här månaden redan (innan den ens har börjat, ja) men jag tänker skita i det. Får leva sjukt fattigt resten av månaden helt enkelt.

Imorgon ska jag köpa lite lera, tänger och hängen och efter föreläsning och seminarieuppgiftsskrivandet ska jag direkt sätta igång! Lovar att uppdatera er om hur det går, kan tänka mig att det inte är så snyggt i början, men övning ger färdighet 😉

En reaktion på ”Frälst!

Kommentera

