Tisdagsplaner/prioriteringar

IMG_1695

 

Man skulle kunna tycka att jag felprioriterar lite när jag håller på med lera istället för plugg. Men det går bättre och bättre! Trots att jag har en bajsdålig träskiva som underlag. Ska köpa ett bordsunderlägg i plast istället. Och någon form av kavel/plaströr att kavla leran med. Nu använder jag ett glas, inte jätteeffektivt.

Om en timme ska jag cykla till stan. Ska lämna in seminarieuppgiften (läraren fattar nog inte hur man öppnar en inlämningsmapp på Studenportalen, väldigt störigt) och sen ska jag ha min PT-timme! Är lite nervös, men jag tror att det kommer gå bra. Jag ska få ett träningsprogram och jag antar att vi kommer gå igenom det, så jag kommer vara helt slut efteråt… Och antagligen sjuk träningsvärk imorgon. Hoppas det! Det är ju faktiskt lite skönt på något sjukt sätt.

2 reaktioner på ”Tisdagsplaner/prioriteringar

  1. Hej Petra! Jättefina lerfigurer! Jag vill också göra använda Polymerlera och göra smycken. Har tittat på märket Scylpey, men kan inte hitta någonstans att köpa det. Har du några tips var jag kan köpa det? Eller om du använder något annat märke som är bra?

    skulle vara supertacksam för svar! Maila mig gärna på: anastasia.sjodin@gmail.com

    Gilla

    • Hej Anastasia!
      Tack så mycket! Måste säga att jag inte är något proffs alls, och jag har bara använt lera från Clas Ohlson, hehe. Men när jag tittade efter vad jag skulle köpa så såg jag att Svanströms (den där kontorsbutiken, du vet?) hade några Sculpey, men det var bara några få… På Panduro i Uppsala där jag var har de bara Fimo har jag sett. Tror tyvärr att det blir beställa på nätet som gäller, men det kan bli lite billigare å andra sidan! Ledsen att jag inte kunde ge något bra svar på din fråga! (Mailar detta till dig också, ifall du inte tittar tillbaka i kommentarsfältet!)

      Gilla

Kommentera

