Tekniska problem

Idag hade jag tänkt läsa de andra gruppernas uppgifter till dagens seminarium. Men det gick ju inte så bra, eftersom det inte går att logga in på Studentportalen. Mailade helpdesk och de sa att de inte hade något inrapporterat problem med sidan. Det skiter väl jag i, jag kommer inte in, och inte J heller. Har ändå inga förhoppningar om att dagens seminarium kommer ge något direkt, eftersom vi bara ska diskutera frågorna. Brukar vara värdelöst.

Men dagen kommer i alla fall inte bli värdelös, för i eftermiddag kommer mamma hit! Vi ska hänga lite på stan och sen äta middag. Himla mysigt!

Förresten har jag träningsvärk, mest i låren, men lite i axlarna också. Tror att ryggen och magen är skonade, kanske för att jag sträckte ut dem lite efter träningen. Det jobbigaste var att klättra ner från sängen i morse. Ser inte fram emot att cykla till skolan, hehe. Det kommer säkert vara ännu värre imorgon. Gillar ändå smärtan lite på något sätt…

Kommentera

