Ett silver till Kalla!

Idag har jag pluggat duktigt, men jag har också hunnit med att se när Charlotte Kalla tog silver i skiathlon! Jag smsade med Fillan och Emil under tiden och fällde en glädjetår när hon åkte över mållinjen!

20140208-143537.jpg
Om en timme börjar sprint för herrar i skidskytte och innan dess ska jag hinna läsa klart kapitlet jag påbörjat. Snart kommer Emil också 🙂

Kollade på OS-invigningen igår, vilket inte lämnade mig oprovocerad direkt. Kanske skriver om det sen… Kommer bli irriterad igen, haha…

Kommentera

