Mamma har virkat en färgfilt till mig!

Förra veckan gjorde mamma klart min färgglada filt! Hon räknade att det tagit ungefär 250 timmar att göra filten och jag tycker att den är superfin! Mamma sa att hon antagligen inte kommer virka på ett tag nu, hehe. Men jag tycker i alla fall att det var värt allt hennes arbete, för den är faktiskt jättefin 🙂

Tyvärr kunde jag inte få färgerna så bra med kameran hur mycket jag än fifflade. Den gula är till exempel inte fisgul, utan klargul.

DSC_0008 DSC_0001 DSC_0006

Kommentera

