Sooool!

Fy vad jag blev glad när jag såg solen i morse när jag gick upp. Eller, det är ju fortfarande morgon. Men ni fattar. Det känns som att det verkligen var flera månader sen solen sken, så det känns skönt med lite ljus!

Idag ska jag kolla på herrstafetten (missade när damerna tog guld igår! – skandaaaal!) och se dem ta hem det. Hoppas jag! Sen ska jag kanske försöka öppna en bok och plugga lite, men jag tror inte att det kommer bli så. Efter lunch åker jag och pappa till Arlanda och hämtar Andrea och sen kommer det bli Afrikahistorier hela dagen. Ikväll åker jag tillbaka till Uppsala, imorgon har vi en föreläsning med en från Rwandas ambassad, det ska bli intressant!

Var tvungen att börja på ett nytt stickprojekt igår. Det blir något helt egendesignat – på känsla.

IMG_1728

Kommentera

