Pettan krigar

Snöstorm. Det har vräkt ner snö hela morgonen och förmiddagen. Nu har det övergått i regn. Sjukt äckligt på vägarna kan jag tala om. Cykla inte om ni inte måste. Och som många ickeglasögonbärare tycker så är det inte så ”himla bra med glasögon när det snöar”, eftersom snön fastnar på glasen, vilket resulterar i ca noll sikt. Har alltså cyklat genom stan i blindo, men jag lever ju.

Förhoppningsvis har jag skrapat ihop tillräckligt med poäng på tentan, men det där kan man aldrig veta. När jag skrivit klart krigade jag mig till gymmet och sprang 5 km!!! Jag har nog aldrig sprungit så långt vad jag vet och det känns bra. Klart jag gick lite ibland, vill ju inte ramla och dö av utmattning. Är faktiskt lite rädd för de där löpbanden, för tänk om man snubblar till, då ramlar man och skrapar upp hela kroppen på ett plastband som snurrar i typ 10 km/h. Peeling kan man kalla det om man vill.

I alla fall, är sjukt svettig fortfarande så nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll blir det middag med F, E & kanske J och sen drar vi kanske på fiesta! I samma hus som Emil bor i, om jag inte har fel – haha! Nära till sängen!

Här skulle man kunna lagt in en bild på mig just nu, men jag ser ungefär ut som Shrek fast röd istället för grön. Så vi skippar den för nu. 

Kommentera

