Dagen efter fiesta

Det var verkligen superkul igår! Cyklade genom stan i ösregnet, käkade middag, drack bubbel och pratade skit med Ebba och Fillan. Sen lyxade vi till det och tog en taxi till en i klassen. Väldigt praktisk fest eftersom Emil bor på våningen ovanför, haha! Det var skitkul att träffa alla i klassen igen trots att jag inte går med dem längre.

Vaknade i morse och hade skitont i ryggen. Det visade sig att jag har slagit i ryggraden! Braaaa! Tror att jag lyckats snubbla in i en dörrkarm eller nåt, och eftersom det är precis på ryggraden tänker jag att jag kanske inte ens behövde slå i hårt för att det skulle bli ett blåmärke. Men jag vet inte. Ont gör det i alla fall, men det går ju över.

Vi kollar på skidor nu. Heja Sverige! Ska snart gå hem till mig för Emil ska iväg.

Kommentera

