Vill ha en popcornmaskin!

Igår berättade Johanna att hennes kille kom hem med en popcornmaskin här om dagen. Men inte vilken popcornmaskin som helst, utan en sånhär:

_204_8_

 

Klicka på bilden för källa

 

Så jävla snygg! Och popcornet blir tydligen dödligt goda! Jag måste alltså ha en. Skickade länken till Emil och fick svaret ”Vad ska du med en sån till?” hahaha! Poppa popcorn såklart! Sen säger han att jag inte har plats. Jag säger att det går att göra plats. Och den är faktiskt inte så stor…

Sen har vi ju den där lilla detaljen om priset – 1300 kr. Men en dag när jag har så mycket pengar att jag inte vet vad jag ska göra av dem, så ska jag ha en popcornmaskin. Punk slut.

En reaktion på ”Vill ha en popcornmaskin!

Kommentera

