Städar och packar

Håller på och städar lite här hemma och packar ner lite grejer inför helgen, eftersom jag ta till Stockholm. Imorgon ska jag hälsa på Emil på jobbet och ta en ”fredagsöl” (hur najs?!) och sen ska vi på AVICII! Egentligen var det Gustavs biljetter som han fick av Tessan i julklapp, men eftersom han är grym på innebandy och ska spela SM i helgen går jag och Emil istället. Ska bli superkul! Jag går ju typ aldrig på konserter eftersom jag anser mig inte ha råd. Hade först tänkt gå på Summerburst, men känner att jag hellre spenderar 2000 kr på en resa eller något… När jag börjar jobba sen så kan jag gå på fler konserter 🙂

Nu ska jag köra en svettig runda med dammsugaren. Blir alltid så sjukt varm när jag dammsuger, är det bara jag eller finns det flera där ute som lider av samma sak?

Favoritlåten från senaste albumet True – Hey Brother

2 reaktioner på ”Städar och packar

Kommentera

