Happy monday!

Hej på er!

I morse när jag vaknade  (5.50 – skjut mig) så sken solen in i rummet! Nu är det lite molnigare men det är varmt ute så jag är nöjd ändå!

Idag ska jag och Johanna skriva seminarieuppgift. Förhoppningsvis dör vi inte av uttråkning. Det handlar om hållbar utveckling men boken vi läser är inte så spännande. Eller, jag har bara läst det vi ska skriva om hittills men det var inte superspännande. Framsidan består bara av text, ingen bild eller någon antydan till inspiration. Man förstår inte ens att boken handlar om hållbar utveckling när man läser titeln. Snark.

Något som är mindre snark är att jag nu köpt mönster till en kofta! Visar vilken det blev lite senare, men just nu vill jag bara börja!

Så länge får ni en skön mashup med lite schyssta moves! 

Kommentera

