Klippning imorgon

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! I förrgår hittade jag ett hårstrå som delat på sig 5 cm upp på strået med några små borst på toppen. Det var ett tag sedan jag klippte mig alltså…

6e364958bcb48f05eed5226c131f6504

Men jag tänkte inte bara ta topparna den här gången utan jag känner för att testa något nytt. Hade faktiskt en tanke på side-cut tills jag såg att Lotta Engberg har det, vilket var lite avtändande för min del…

Men en ganska köttig uppklippning skulle nog vara fint, eftersom jag har rätt tjockt hår. Just nu har det en tendens att samla sig i en klump i topparna och forma sig till en ”triangel” runt huvudet, vilket jag inte tycker är ascharmigt. Vi får se vad de säger imorgon, de kanske har någon idé om vad vi kan göra 🙂

c4009b35f471423ed6c743258082ed2f d20736dd20d8f1bf49f8378749eddaff

 

Klicka på bilderna för källa. Min Pinterest, såklart.

En reaktion på ”Klippning imorgon

Kommentera

