Sooleeen

Lite rubriktorka. Men solen skiner och jag har suttit ute och stickat. Jag har också tagit en promenad till Vivo (vet att det heter Hemköp, men det kommer alltid vara Vivo för mig) och köpt tulpaner för 9,90 för ett paket med 7 blommor. Köpte 2. Snittblommor är verkligen något jag älskar. Det känns av någon anledning så mycket hemtrevligare när man har några färgglada blommor i en vas på bordet.

Nu har vi äntligen lämnat in seminarieuppgiften så nu kan jag fortsätta på koftan och läsa texterna ikväll! Hehe…

IMG_1821

IMG_1827

 

Kommentera

