12 timmar sömn

Inatt sov jag i 12 timmar. Somnade först i soffan vid halv 8, vid 12 förflyttade jag mig till sängen. Sen sov jag till halv 8 med några korta avbrott för att vända på mig. Har inte sovit så länge på flera år! Det kändes i alla fall väldigt skönt, eftersom jag kände mig lite som en zombie igår.

Idag måste jag städa. Egentligen är det inte så mycket, lite disk och sen lite tvätt som jag inte orkat vika. Och en sväng med dammsugaren. Det är ju bara det att jag fastnat i Breaking Bad… Får slita mig ifrån datorn i en timme och fixa lite så kan jag plugga lite och sen titta på några fler avsnitt med gott samvete!

Kommentera

