Vet inte vad det är

De senaste veckorna har jag vaknat så onödigt tidigt, runt fem/sex på morgonen. Tror att det beror på att det börjat bli ljust, men oavsett så är det asjobbigt att vakna när resten av världen sover och somna i soffan vid nio på kvällen.

Jag ska försöka flytta fram dygnet lite den här veckan. Sova någon timme på dagen så jag orkar vara uppe lite längre. Det låter ju som värsta gamlingsfasonerna men jag är verkligen sjukt trött hela tiden. Jag hoppas det är en väldigt tillfällig dipp och att det blir bättre snart… Känner mig dessutom sjukt omotiverad när det gäller den här delkursen, vilket endast beror på att läraren inte är bra och seminarieuppgifterna känns meningslösa.

Den här veckan ska jag försöka träna tre gånger och hoppas det kanske gör mig lite piggare, och i helgen ska jag åka till Dogges land med några från gamla scoutlaget, vilket ska bli sjukt kul! Några har jag inte träffat på typ två år!

Nu är klockan 5.30, jag har varit vaken i en timme och vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Emil sover och norpar täcke. Och det har snöat inatt… Ge mig lite styrka.

Kommentera

