Feeling like a påse nötter

Idag är inte mig piggaste dag. Har varit i skolan och skrivit seminarieuppgift med Johanna. Kände mig inte riktigt helt klar i huvudet men vi fick ihop något till slut i alla fall. Trots oklar uppgift. Menmen. Hämtade tentan från förra delkursen också vilket var lite roligare eftersom jag fick VG! Trots att jag alltid bli jätteglad över ett G så känns det lite göttigare med ett VG, såklart.

När vi var klara i skolan gick jag till gymmet och krigade mig igenom mina 5 km på löpbandet. Fortsätter att förbättra tiden för varje gång jag springer, vilket känns skönt! Trots värsta träningsvärken i röven så kändes det bra.

Känner mig helt mör nu. Har inte bara träningsvärk i röven utan i ryggen och axlarna också. Visste typ inte hur träningsvärk i ryggen kändes, men igår la jag på lite extra vikt när jag körde skivstångsrodd – vilket jag tror gjorde susen.

Ikväll ska jag och Emil äta sushi till middag. Längtar så himla mycket! Maaaaat!

Låt som gör mig lite piggare och gladare just nu (sjukt konstig video):

Kommentera

