Kan inte klaga

Det är sol, varmt, stormvindar och jag kan inte klaga på min frisyr! Bröderna Fluff kan ju dra något gammalt över sig!

Har precis lärt mig hur man lockar håret med plattång och det går ju skitfort! Har inte ens fått in rätta knycken och det tar bara tio minuter att få lite schysst svall. I’m so excited! Ska bli expert på det.

Ska snart cykla till Willys och handla lite gött inför helgen. Hade tänkt ost och kex först men ingen annan verkade så pepp på det så det kanske blir något annat. Vi får se! Om vi ändrar oss så kan vi ju köpa det där ute(!). Vi ska ju inte ut mitt i ingenstans, även om det känns så när man väl är där…

Vill ni veta vad jag shoppade idag då? (Antagligen inte men skriver det ändå) Två T-shirts, en vit och en svart. BB-creme (den jag hade var slut) och en ny foundationborste, eftersom den jag hade tappade själva borstet.

Bild 2014-03-21 kl. 15.32

Kommentera

