Hungerrrr

Åkte från Stockholm direkt till skolan idag eftersom jag var för lat för att åka hem igår. Eftersom jag åkte halv 11 och föreläsningen började 12 hann jag inte äta lunch. Tänkte att jag skulle köpa något nere i cafét men det var svindyrt så jag fick vara hungrig. Tänker faktiskt inte betala 50 spänn för en torr fralla med svettig ost. Kom hem vid halv sex och gjorde pannkakor. Tryckte i mig alla 9 (gotttttt) och nu ligger jag i soffan och myser. Med mig själv. Emil skulle på något som heter ”geek meet” ikväll vilket lät väldigt party haha!

Igår kom Andrea förbi med lilla Lea! Det är hennes kompis hund som hon kidnappade lite. Älskar hundar, men skulle aldrig få för mig att köpa en lite golvmopp. Stora hundar är roligare tycker jag 🙂
Sjukt ofotogenisk liten varelse.

20140407-191735.jpg

Kommentera

