Intensiv dag

Skärmavbild 2014-04-09 kl. 07.55.22

Såhär ser min onsdag ut. Har aldrig såhär fullspäckade dagar, men det är lite speciellt idag eftersom det är Pedagogdagen. En arbetsmarknadsdag för lärare, vilket jag tycker är sjukt bra! Alla föreläsningar som ska vara verkar väldigt intressanta men jag kan tyvärr inte gå på alla eftersom jag har seminarium. Men ska försöka gå på de som är på eftermiddagen i alla fall. Känner att jag vill ta tillvara på den här möjligheten att få lite mer information om mitt framtida yrke än vad min utbildning ger mig. Är ju rätt så kritisk emot vår ibland bristfälliga utbildning, men jag tänker inte gå runt och tjura utan att försöka ta tag i mina kunskapsluckor själv.

Förutom att lära mig en massa saker hade jag nog tänkt träna, men det känns lite stressigt så jag tror att jag struntar i det. Ska köpa garn och så till stickkvällen på fredag, så någon måtta på aktiviteter får det vara! Är ju van vid max en föreläsning om dagen så det finns ju risk att jag stressar ihjäl 😉

Bild 2014-04-09 kl. 08.02

Kommentera

