Chocken

klätter

 

Chocken när man upptäcker att någon beskär träd utanför fönstret när man gått runt utan kläder en stund. Paniiiiiiiiik! Aja, man ser nog inte in. Är ju så vad vid att ha noll insyn och när man märker att någon kan se en känns det ju lite jobbigare.

Idag har jag ingenting schemalagt så jag ska lämna tillbaka några böcker jag lånat av en gammal kursare och så ska jag träna, städa och köpa det där garnet som jag inte köpte igår. Hade ingen lust att stanna till någonstans på vägen hem igår eftermiddag för jag frös så jävligt. Det är så himla kallt på Blåsen och när man sitter still i timmar och pluggar blir det ännu värre, trots mycket kläder. Idag skiner i alla fall solen från klarblå himmel så behöver inte oroa mig över att bli blöt i alla fall!

Kommentera

