Hej!

Happy monday kära vänner!

I morse var jag på superbra humör, det höll i sig fram tills andra föreläsningen började vid halv tre. Då tappade jag fokus totalt. Orkar inte riktigt tänka. Det kan vara så att mitt huvud har tagit påsklov, trots att jag har en del schemalagt den här veckan. Eller, två föreläsningar idag och seminarium på onsdag. Sen ska jag och Johanna slå våra kloka huvuden ihop och planera vårt seminarium till den 24:e.

Har köpt garn idag. Har varit i butiken flera gånger i veckan de senaste veckorna så snart känner väl personalen igen mig… En av de som jobbar där har jag faktiskt gått i samma klass med första terminen här i stan. Jag har tänkt att jag känner igen henne ganska länge men inte riktigt kopplat varifrån och så frågade hon för två veckor sen om vi inte gick AUO1 tillsammans, och då kopplade jag till slut! Kände på en gång att jag lika gärna skulle kunna jobba i garnbutik som att vara lärare… Lite avundsjuk kanske.

Nu ska jag kirra avsnitt två av Game of Thrones som jag och Emil ska kolla på ikväll. Han skrattade åt mig förra veckan när jag nynnade introlåten som pepp. Förstår inte det roliga………

Kommentera

