Inte på topp

flowersKänner mig inte helt 100 idag. Hade ont i magen när jag vaknade, det kändes ungefär som att någon satt och högg upprepade gånger runt magsäcken. Rätt obekvämt. Sen började det mullra i magen, inte av hunger. Blev först livrädd och trodde att jag blivit magsjuk men det verkar som att det bara var lite luft som bytte plats för nu känns det ingenting. Är bara allmänt seg och slapp.

Idag ska jag plugga lite och sticka vidare på min sjal så att den blir klar. Skulle vara kul att ha den färdig till helgen 🙂 Då kan jag börja på nästa projekt också, hehe. Det är lite trist att bara ha en uppsättning rundstickor i storlek 3,5, för det är en väldigt bra storlek som man kan använda till mycket… Ska leta runt lite på nätet efter lite nya stickor jag vill ha som jag kan önska mig i födelsedagspresent. Det tråkiga är ju att jag fyller år i augusti. Så jag kanske köper någon till mig själv redan nu…

 

Kommentera

