Det är inte fullt förrns det rinner över

20140425-192612.jpg
Idag har jag varit ute och rensat ogräs och torra pinnar i trädgården. Har fått små skärsår över helt händerna. Kom på att det går att sätta på sig handskar lite för sent… Sen åkte jag och papi och hälsade på farmor. Nu har hon börjat träna lite med sjukgymnasten och det är ju ett steg framåt…

Jag gjorde färsbiffar med soltorkade tomater och fetaost till middag och det blev asgott. Nu tar jag ett glas vin, stickar och kollar lite på tv. Det blev lite fullt i glaset, hehe. Jag tog det sista i boxen och det kändes lite fjantigt att lämna bara litegrann…

Kommentera

