Kvalborg

Dagen innan valborg = kvalborg. Skvalborg, kvalborg, valborg och finalborg. Man kan alltså köra fekkefakkaur i fyra dagar utan problem. Om man nu orkar det.

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle grilla med några från (gamla) klassen, men eftersom jag har tenta på fredag och jag inte kommer plugga imorgon och antagligen inte heller på torsdag så får jag se till att göra något idag. Dessutom ska jag kirra dricka och picknick till imorgon. Men jag kanske går ut på nation med Emil och hans jobbarkompis ikväll i alla fall 🙂

Imorgon är planen än så länge att hänga i ekoparken bara. De senaste åren har jag ändå varit så himla trött på kvällen (kanske pga. sjukdomar och tandvärk men ändå) så det känns liksom inte värt att planera in att gå ut eller leta efter någon hemmafest. För mig skulle det passa ganska bra att gå hem och ta det lugnt på kvällen. Men kommer det upp något så får vi se! 4_518152a19606ee316284afef

Från förra årets valborg. Hade fett ont i en visdomstand och fick feber och ett varande sår i kinden.  Inte asbra att festa med. Men det var rätt kul ändå! Tills jag inte kunde sova eller äta på tre dagar efteråt…

Kommentera

