Valborg!

I morse kände jag mig extremt otaggad på att festa. Men jag fixade matsäck och drog till ekoparken, för jag visste att jag skulle ångra mig om jag inte gick. Och det hela slutade i att jag hade en väldigt lugn men bra dag! Ingen champagnegalopp för mig i år, men jag har ju varit på en för två pr sen och det var kul! Så nästa pr kör jag all in, eftersom det är mitt sista år som student i Uppsala, vilket börjar kännas mer och mer tråkigt när jag tänker på hur många jag lärt känna här.

Efter häng i ekoparken drog vi hem till Ebba och chillade. Jag var först taggad på fest i Flogsta men tagget dog, om man säger så.

Nu är jag hemma, grannen har fest och de hänger i trapphuset. Stör mig allra mest på paret som sitter utanför min dörr och pratar/myser. GÅ HEM OCH LIGG! Orkar inte med nåt förspel här utanför eller ännu värre… En hel sexakt… Tror inte att det kommer hända, men jag håller mig så långt bort från ytterdörren som möjligt för säkerhets skull.

20140430-221027.jpg

Kommentera

