Första maj-frukost

Första maj frulle

Morgonens frukost består av rester ifrån gårdagens picknick. Jag planerade faktiskt så att jag skulle ha något gått till frukost idag när jag gjorde mat igår. Baguette med en röra av skinka och lök, några jordgubbar och Fanta lemon. Vill alltid ha något fräscht dagen efter jag har druckit, gärna i kombination med någonting fettigt, men nu fick det bli bara fräscht. Är faktiskt inte det minsta bakis, eftersom jag inte var speciellt onykter under dagen igår.

Idag ska jag plugga. Så himla tråkigt och jag känner mig inte alls taggad på tenta imorgon. Men eftersom den är på morgonen/förmiddagen så gör det inte så mycket. Jag kommer ju ha nästan hela dagen ledig sen!

Kommentera

