Energin, var tog du vägen?

Det verkar som att den energi jag hade igår och i förrgår tog slut helt till idag. Är helt mosig och känner mig rätt trött. Tror faktiskt att jag struntar i föreläsningen och pluggar hemma idag istället. Att läsa är inte så jobbigt den här kursen heller, eftersom det är väldigt intressant. Hade jag gått på föreläsningen hade jag antagligen inte lyssnat, så då kan jag lika gärna stanna hemma. Vissa dagar är så bara.

Igår var Natha här och fikade, det var väldigt trevligt! Skönt att bara sitta och prata. Emil kom också efter jobbet, jag lockade med kladdkakemuffins, hehe 😉

Grej jag är jävligt trött på: att en granne i porten totalrenoverar sin lägenhet. Det borras, sågas, slipas och dunkar oavbrutet på dagarna och preciiiis när det blivit lugnt så ska det borras i betongen. Hoppas de är färdiga snart.

Och så en väldigt tråkig sak som hänt: Vanna avlivades igår. Vanna är en Rottweiler som Tessan och Gustavs pappa Robban köpte när Gustav var liten. De har hängt med varandra hela Gustavs liv och nu är hans kompis i himlen. Jag kommer ihåg när hon var mini och sprang runt på gräset hemma och jagade en speldosa med hjul som lät när man drog i den. Så himla gullig! Men Vanna blev 13 år och som Rottweiler så  har man levt ett långt, och bra, liv. Vila i frid lilla vovve. ❤IMG_2023

Kommentera

