En hurtbulle…

I morse vaknade jag astidigt av en vidrig dröm och kunde inte somna om. Känner mig ändå pigg så jag bestämde mig för att gå ut och springa! Eftersom det regnar var jag tveksam men det blev ett litet uppehåll och då drog jag ut. Det började spöregna senare men det var rätt skönt eftersom jag blir så jävla svettig.

Jag var alltså en av de där hurtbullarna man kan se ute tidigt på morgonen året runt, oavsett väder. Den värsta hurtbullen jag någonsin sett var på juldagen klockan halv åtta då någon var ute och sprang i 10 minus… Människor alltså…

Det var skönt att röra lite på sig i alla fall. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag plugga! Skiter i föreläsningen idag med. Jag läser istället.

20140509-091152.jpg

Kommentera

