Förstörde hela dagen

I morse gick jag upp i rätt tid, åkte till skolan, satt på föreläsning. Åkte till Willys och köpte två brassestolar. Transporterade stolarna hem och svettades ohälsosamt mycket av den osmidiga bärpositionen. Kom hem, la mig i soffan för att kolla fejjan. Somnade. Sov till halv fyra. Var eventuellt lite trött. Nu känner jag mig mycket piggare och inte alls sådär seg som man kan bli av att sova på dagen. Men, jag har ju sovit bort hela eftermiddagen! Så himla meningslöst och onödigt! Och förresten – är det fredag?! Det känns som en onsdag.

Imorgon åker Emil till Paris med jobbet. Han kommer hem på torsdag och nästa helg är det dags för flytt! Därför måste han packa. Misstänker att han kommer säga att han inte behöver göra det förrän på torsdag kväll (troligt) eller fredag. Jag vill bara att det ska gå så smidigt som möjligt. Vi har ju liksom inte asmycket plats att röra oss på sen när vi transporterar över alla saker…

Det är ju inte bara Emil som måste packa. Jag har börjat lite men jag tappade motivationen när det kom till att rensa gamla papper. Tänkte dock ta tag i det i helgen.

Jag är hungrig. Återkommer med ett vettigare inlägg.

Återupptäckte den här låten på tåget i morse! 

Kommentera

