Hallåeller!

Idag väntar seminarium. Känner att jag förstår lite mer av den här veckans ämne än förra måndagens askomplicerade artikel, som jag fortfarande inte läst klart för att den framkallar ångest så fort jag tänker på den.

Efter seminariet ska jag åka hem direkt och ta tag i flyttpackandet på en gång så att jag har det klart sen. Sen ska jag städa ordentligt och fota min soffa och lägga upp på Blocket. Vill egentligen bara bli av med den men det är ju gött om man kan få några hunkor för den. Några av Emils gamla möbler står på vinden också och ska antagligen också säljas. De är lite svårare att fota men får göra ett försök. Har en gammal garderob också men vetefan om någon skulle vilja ha den… Vet att jag fotade den innan vi monterade ihop den, men bilderna från den externa hårddisken är fortfarande inte sorterade…

För övrigt skrev Emil igår att de tagit en flaska vin på kvällen på ett torg i närheten av hotellet, det lär sjukt mysigt. Han skickade den här bilden lite tidigare på dagen också… En öl med triumfbågen i bakgrunden. Jag är inte alls avundsjuk. När jag har lite mer pengar ska jag också åka till Paris.

IMG_1926

 

Kommentera

