Råkade kanske köpa ett spel…

Ojdå. Jag skulle ju bara registrera ett presentkort i iTunes. Och så såg jag SimCity som låg på topplistan i AppStore… Jag köpte det. Sa till mig själv att jag kunde spela i en timme, eftersom jag vaknade så tidigt. Sen råkade det bli två timmar utan att jag märkte det. Heeehee.

Men nu ska jag faktiskt plugga! Har egentligen en föreläsning nu, men hon som håller i den pratar så tyst och i den salen vi ska vara i hörs ingenting om man inte har lite tryck i rösten. Och att använda mikrofonerna verkar inte vara så populärt bland föreläsarna på den här kursen. Så jag tyckte inte det kändes speciellt värt att gå dit. Ska läsa minst en artikel innan nästa föreläsning börjar vid ett!

För övrigt är jag jävligt trött på det oändliga borrandet hos grannen! BLI KLARA NÅGON GÅNG!!! Hur mycket kan man behöva borra? Och känns det inte vettigt att göra alla hål på en gång istället för ett i taget?

 

Kommentera

