Fredag!


IMG_2091

 

Hej alla mina små kycklingar!

Fredag, jag har tvättid och idag är också slutspurtspackningen inför morgondagens flytt. Imorgon blir vi sambos! Så kul! 😀

Det jag har kvar att göra är att flytta över mina kläder till en garderob, istället för två som jag har nu. Borde inte bli ett jättestort projekt, för jag har inte speciellt mycket kläder. Sen ska jag kånka allt jag packat ihop upp på vinden och se till att det finns plats där uppe för Emils saker också.

Förutom att fixa i lägenheten ska jag plugga lite ute i solen! Älskar att det är sommar ❤

Kommentera

