Milkshake

shake

Vaknade 05.07. Låg kvar i sängen en stund och gick sen upp och diskade. Så nu är jag klar med det. Nu ska jag dricka några glas milkshake. Jag råkade göra lite mycket, hehe…

Sen ska jag duscha, bära upp mer saker på vinden, gå till soprummet för 15:e gången och sen ska jag rensa saker ur kylen som glömts bort. Det största problemet med maten är Emils frysta saker. Jag har ingen frys. Ett pyttelitet frysfack inuti kylen rymmer inte speciellt mycket saker… Vi får väl äta upp det han har helt enkelt!

 

Kommentera

