Flyttkaos

20140527-083926-31166627.jpg

20140527-083930-31170118.jpg

20140527-083928-31168585.jpg

Det är grejer överallt. Blir tokig. Måste fixa. Det blev inte så mycket gjort igår. Emil kände sig fortfarande dålig och då har jag ingen lust att hålla på och fixa en massa. Gjorde köttbullar, det var dagens största insats tror jag.

Idag mår Emil bättre så han gick till jobbet. Jag passar på att plocka så mycket som möjligt och hitta platser till allt. Det mesta åker upp på vinden, men innan dess ska det också sorteras lite bättre.
Det svåraste är att få plats med all mat. Ska försöka få över så mycket som möjligt i samma förpackningar men ibland går ju inte det. Har i alla fall bestämt att vi ska äta upp allt i frysen först och att det blir en del falafel och hummus de kommande dagarna, för kikärtor har vi hur mycket som helst av. Måste baka lite bröd också så vi blir av med lite mjöl. Tur att jag fått tillbaka min energi som jag hade lite brist på för någon månad sen!

Kommentera

