Hej!

te

Godmorgon mina solstrålar!

Jag började morgonen med nybakat bröd med te. Har mjölk i ungefär en fjärdedel av koppen, det blir så himla varmt annars.

Kollar lite på Nyhetsmorgon och det var en som skrapade fram 100 000 kronor i månaden i 25 år! 30 miljoner! Blev så glad för henne att jag fällde en tår! Martin Timell ropade ”NÄMEN HELVETE!” när den sista 100 000 skrapades fram, sjukt bra uttryck, haha!

Vad bjuder dagen på då? Helt klart är att jag inte ska springa Stockholm marathon i alla fall! Ska inte ens titta på det på TV, det känns så fruktansvärt långt. Och jobbigt. Satsar på att stryka klart all tvätt, sätta upp någon låda på vinden och ta järnhästen till garnbutiken och hämta ut ett nystan jag beställde förra veckan. Ska nog faktiskt slå till på lite garn till ett par vantar också… Lite fel årstid kan man tycka men ääääääsch! Då har jag dem klara lagom tills det blir kallt.

 

Kommentera

