Min hjärna

Min hjärna vill inte samarbeta.

Min hjärna har gått på sommarlov.

Min hjärna vill inte leta efter smarta saker i litteraturen att referera till.

Min hjärna vill skriva att krig är dåligt. Min hjärna säger också att det inte kommer ge en godkänd hemtenta.

Min hjärna tänker hellre på sommarlovet som börjar när jag är klar med hemtentan än att skriva klart hemtentan.

Min hjärna säger också att det är bättre att skriva hemtentan idag och imorgon än att göra det i sommar.

Det finns ett litet hopp om min hjärna. Förhoppningsvis finns det hopp om tentan också.

2 reaktioner på ”Min hjärna

  1. Din hjärna verkar vilja prioritera bara bra saker. Synd bara att vissa saker står i motsättning till varandra som att referera och att ha sommarlov t.ex.

    Gilla

Kommentera

