Slappa dagar

Idag har jag inte gjort mycket. Börjat på en födelsedagspresent till Tessan, suttit ute i solen och börjat på en bok. Och läst ut den. Kanske fått lite färg, ätit melon och bara njutit av att jag är ledig, att solen skiner och att jag har det rätt gött.

I morse mötte jag tre utslagna hibiskusblommor, de är så himla fina och det är lite roligare att titta på rosa blommor än en grön liten buske. Även om busken också är rätt så fin i sig.

IMG_2164

 

Nu ska jag fortsätta göra ingenting. Värma lasagne till middag, fortsätta på födelsedagspresenten och packa lite. Imorgon åker jag till Stockholm, firar studenter och träffar vänner och familj!

En reaktion på ”Slappa dagar

Kommentera

