Första jobbdagen

Det blev en rätt lång dag, tio och en halv timme, men ungefär vad jag hade förväntat mig. Hela dagen gick faktiskt väldigt smidigt!

Det mest spännande är att jag kört moppe! En flakmoppe som är rätt svårstyrd men väldigt stabil 😉 den går på el och istället för att vrida på handtagen för att gasa finns det en gas- och en bromspedal. Väldigt lätt att köra faktiskt när man vant sig lite.

Jag glömde vattenflaskan hemma så jag blev sjukt törstig under dagen, tur att Henke kom hem lagom tills dess att jag skulle upp i hans port och dela, haha!
Det kändes rätt jobbigt idag. Matlådan var inte så stor och jag kände mig allmänt trött. Kände inte för att kriga utan tog det rätt lugnt och det gick ju bra det med.

Imorgon ska Mitt i Söderort ut. Alltid lika party. Men på ett sätt bättre än reklam för då ska nästan alla ha. Har dock märkt att många har börjat sätta upp lappar om att man inte vill ha gratistidningar. Jag är en av dem. Det blir så himla mycket sopor och jag läser ju aldrig tidningarna så då kan jag lika gärna tacka nej…

Är helt slapp i kroppen, kommer nog vara jobbigt mör i kroppen lagom tills fjällvandringen drar igång…

20140630-195659-71819456.jpg

Kommentera

