Ikväll drar vi

Tar en paus från jobbet. Eller, jag väntar på att mer post ska komma så då kan jag lika gärna äta en liten yoghurt istället för att stå och glo.

Ikväll bär det av till fjällen. Jag tror att jag packat ner allt men det känns alltid som att man har glömt något. Det jag har kvar att göra är att ta ut lite kontanter. Och packa kameran på något smart sätt. Jag var först lite tveksam till om jag skulle ta med den, men jag känner att jag vill ha fina bilder, och det är lite enklare att ta fina bilder med en bra kamera. Får lägga den i dubbla plastpåsar och ha något vadderande runt…

Är supertaggad på att komma upp och börja gå! Nu är det lite drygt ett dygn tills vi landar vid Abisko turiststation. Tåget går 17.50 ikväll, så jag ska försöka gå så tidigt som möjligt från jobbet så att jag kan ta mig hem och duscha och fixa det sista i lugn och ro. Det borde inte vara något problem för det är aslite post!

Kommentera

