Nu är jag tillbaka!

Hej mina solstrålar!

Igår hade jag min sista dag på Posten för den här sommaren. Det har varit fem lugna veckor och det kändes faktiskt som att jag skulle kunnat jobba en veckan till, men eftersom det är skönt att vara ledig så tror jag att det blir så.

Nu känns det som att det vore kul att börja skriva här igen! Jag har äntligen tagit tag i bilderna från fjällen och fixat lite med dem, så lite senare kommer det stora fjälleninlägget upp!

IMG_2369

 

I torsdags morse regnade det, men jag var glad ändå för att jag fick testa nya regnjackan! Funkade asbra de tio minuterna jag vistades utomhus i alla fall! 

Kommentera

