Skönt att komma hem

IMG_2395.JPG
Nu har jag kommit hem till Uppsala. Otroligt skönt! Jag älskar verkligen den här lägenheten och jag känner mig helt trygg här. Ännu bättre är att jag delar den med Emil nu, och ikväll när han kommer hem från jobbet ska vi äta sushi!
Vi har ju inte hunnit bo tillsammans så mycket eftersom jag varit i Stockholm i princip sen vi flyttade ihop. Men på ett sätt kanske det är bra att han fått bo in sig lite själv.
Nu ska jag lägga lite skitgarner jag aldrig kommer använda i en kasse. Ska skänka det till farmor som tagit upp virkning och stickningen igen. Hon kan säkert göra något av det, hon brukade ge bort en massa stickat till Rädda barnen förut, så det är ju bara bra att det garn jag köpte när jag lärde mig sticka kan komma till användning på något sätt!

Kommentera

