23 igår!

DSC_0181

Igår var det min födelsedag! I hela 23 år har jag överlevt och planerar att leva många till! Jag bröt familjetraditionen med gräddtårta och tänkte testa något nytt. Bakade en chokladbotten, gjorde jordgubbsmousse och en ljus chokladtryffel som fick stelna i kylen i några timmar. Blev rätt gott, men inte riktigt som jag hade förväntat mig kanske. Men tårta går som ni vet alltid ner.

Kvällen spenderades som vanligt med föräldrar, syskon och Emil. Vi åt korv med bröd, och sen blev det paketöppning och tårta! Perfekt sätt att fira födelsedagar på enligt mig! Kommer visa några av presenterna här sen. Håller redan på och letar projekt som ska göras med en av dem… Kan ni gissa vad?

Kommentera

