Energiboost

2014-08-26-2220_53fcec0a2a6b22b2bb4a179b

 Bild lånad från Esters blogg

Igår kväll åkte jag in till Slussen och träffade några av de finaste vännerna som finns! Alla kan ju inte alltid komma, men ju fler som dyker upp, desto bättre! Som vanligt blir jag alltid lite mer peppad på livet efter att ha umgåtts med de här människorna och det känns så skönt att vara helt trygg i en grupp av människor. Trots att vi är så olika som individer har vi fantastiskt roligt tillsammans och jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta ha den relationen vi har resten av livet!

Det blev en hel del prat om scouterna, och Jocke frågade om inte jag skulle komma tillbaka till kåren snart. Emil ska ju bli ledare nu, men jag kommer inte tillbaka förrän nästa höst. Det är lite för jobbigt och dyrt för mig att åka mellan Stockholm och Uppsala en eller flera gånger i veckan. Men jag saknar scouterna och ser fram emot att bli ledare igen! Ska bara kriga mig igenom sista året på lärarprogrammet.

Känner mig så pepp att jag tror jag ska ut och springa! Förhoppningsvis sitter postenveckorna kvar i benen så att det inte är alltför jobbigt.

Kommentera

