På jakt efter kaffeburk

Idag var det upprop och introduktion till Historia C i Engelska parken. Det var näst intill öde i huset så jag funderade på om jag var sen, men så var det inte. Det kändes betryggande att det var några bekanta ansikten i föreläsningssalen, och att nästan alla går på lärarprogrammet eller ämneslärarprogrammet. Det enda som känns lite konstigt är att vi för första gången ska läsa flera delkurser samtidigt! Och att jag inte kommit på något bra uppsatsämne… Men jag har fram till onsdag på mig att klura ut något…

Efter den korta introduktionen åkte jag ner på stan för att skaffa en kaffeburk och mått, eftersom jag börjat dricka kaffe och fick en bryggare i födelsedagspresent. Jag hittade ett fult kaffemått och asmånga fula kaffeburkar. Hur svårt ska det vara att bara göra en plåtburk med lock utan en massa text eller krusiduller på?! Jakten går vidare.

Måste det stå ”kaffe” på?! 

catalogueImage

Kommentera

