Brasse Brännström

Ingen har väl missat att Brasse Brännström dog igår… Det är ju så tråkigt när folk dör, och eftersom Brasse i alla fall varit en liten del av min barndom så känns det lite extra tråkigt. Jag vet inte hur många gånger jag sett Fem myror, men jag hoppas att mina eventuella framtida barn kommer gilla det också, så att jag kan titta med dem! Kan faktiskt börja sjunga på alfabetslåten ibland. Tack Magnus, Brasse och Eva för ett av de bästa barnprogrammen som gjorts!



Åh, jag älskade den här delen med glassen när jag var liten! Det ser så jävla gott ut!


Korv i kaka – låter som något Emil skulle kunna dra till med, haha!

Kommentera

