Happy sunday!

Idag ska jag aktivera mig lite mer än vad jag gjorde igår. Brödbaket ska bli av, saker ska packas upp, kikärtor ska kokas och golvet ska dammsugas.

Kanska ska göra en garderobsräd också. Jag lämnade ju en hel del kläder här när jag var i Älvsjö under sommaren, vilket innebär att jag inte använder de kläderna. De tar bara plats. Lite grejer kan jag nog lägga upp på Tradera, men det mesta får nog gå till Erikshjälpens container.

Dessutom ska jag sätta mig och googla lite på mina idéer till uppsatsämnen. Det känns skönt att sätta sig in lite i de olika sakerna innan jag bestämmer mig för något. Ska ju trots allt jobba med samma ämne fram till januari… Och sen ska jag börja på nästa c-uppsats, haha! MEN, jag har bara två terminer kvar – sen är jag lärare! Är ju nära målet, men det känns ändå så långt bort…

mat

 Det här blir dagens lunch! 

Kommentera

