Inte på topp

Näe hörrni. Idag känner jag mig sjukt seg i huvudet. Är lite snorig och fryser massor. Hoppas jag inte åkt på en förkylning eller något…

Jag ska i alla fall till skolan och ha seminarium. Har läst texten och tittat på frågorna men kan inte svara på dem. Jag förstår inte. Det här med teorier är inte riktigt min grej. Jag förstår helt enkelt inte vad de handlar om. Speciellt inte när man ska jämföra tre stycken som är typ lika. Eller är de olika? Jag vet inte. Hoppas jag kanske förstår lite mer när de andra pratar. Vill bara leva i min bortdomnade värld idag.

 

Kommentera

