Pysselhelg

Såhär har min helg sett ut:
IMG_2541 IMG_2537 IMG_2542 IMG_2539

Har haft en jättemysig helg! I fredags åt jag middag och drack öl med några från Abrash, Linn, Kung K och Jaques. Askul att träffa alla! I lördags var jag på landet och plockade svamp med pappa, Andrea och Tessan. Och så har jag bakat bullar och gjort äppelmos på 4 kg äpplen. Och så har jag stickat, kollat lite på Netflix och bara tagit det lugnt och njutit av hösten!

I veckan blir det plugg (så opepp på det), seminarier och fotboll! Jag och Emil ska kolla Sverige-Ryssland på torsdag och jag hoppas INNERLIGT att Zlatan ska spela, annars blir det lite trist.

Kommentera

